Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Gaia Natural Cosmetics and DMB Hellas Products Review #3

Καλημέρα κορίτσια μου. Ελπίζω να είστε όλες καλά. Σήμερα ξεκινάμε την μέρα μας με ένα review πολλά υποσχόμενο. Οι δυο αυτές εταιρείες είναι από τις αγαπημένες μου -σε φάση μπορώ και να μισώ τον εαυτό μου για όσο καιρό δεν τις είχα ανακαλύψει- . Κάνω καιρό χρήση των προιόντων για αυτό και επικοινώνησα μαζί τους. 
Χωρίς τίτλο
Από όσο μπορείτε να δείτε και μόνοι σας δεν τα τσιγκουνεύτηκαν τα προιόντα τους. Πολλά από αυτά τα έχω ήδη χρησιμοποιήσει από παλιά. Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω αλλά ας κάνω μια προσπάθεια.
Λίγα λόγια για την Gaia Natural Cosmetics:Τα προιόντα τους είναι από αγνά φυσικά συστατικά με οργανικό λάδι ελιάς και έλαιο φυστικιού. Έχει μεγάλη ποικιλία καλλυντικών . Από shampoo και hair mask μέχρι tonic lotion 24 hours Moisturizing Cream. Καθώς και προιόντα για τα χέρια και τα πόδια αλλά και για ολόκληρο το σώμα.Μπορείτε να την βρείτε εδώ:https://www.facebook.com/gaia.etherealbeauty.gr/timeline
12167828_539966546152171_527372082_n
Αυτά τα δυο μπουκαλάκια έτυχε και μου τελείωναν όταν μου ήρθε το πακέτο. Η χαρά μου? Δεν μπορείτε να φανταστείτε . Αν δεν έχετε δοκιμάσει προιόντα της εταιρείας θα με πείτε υπερβολική αλλά αν έχεις χρησιμοποιήσει τότε ξέρεις <3 . Το άρωμα του shower gel εμένα μου θυμίζει καραμέλα και ας μην περιέχει. Εγώ γενικά είμαι πολύ του μπάνιου και όταν είμαι μέσα στο μπάνιο ξεχνιέμαι και θέλω το καλύτερο γιατί μου φτιάχνει η διάθεση. Λίγη ποσότητα gel στο σφουγγαράκι σας και θα νιώσετε όλο το σώμα σας να μοσχομυρίζει. Το δεξιά είναι ένα κρεμώδες γαλάκτωμα σώματος και άνθη εσπεριδοειδών εντατικής ενυδάτωσης και θρέψη  της επιδερμίδας με λάδι ελιάς , έλαιο άργκαν , καλεντούλα και μετάξι.Αν τα συνδυάσεις αμέσως μετά το shower gel το δέρμα σου ακόμα και μετά από ώρα από το μπάνιο θα νιώθεις λες και μόλις βγήκες. Είναι υπέροχα προιόντα με όλη την ειλικρίνεια που με κυριεύει.
Eπίσης η Gaia μου έστειλε και λίγα δειγματάκια για κρέμα ποδιών και χεριών. Γενικά χεριών δεν ήμουν πολύ φαν λόγω λιπαρότητας που μου αφήνουν όλες. Όμως μπορώ να πω πως έστω από τα δειγματάκια δεν μου παρουσιάστηκε τέτοιο πρόβλημα. Τις κρέμες ποδιών τις χρησιμοποιούσα μετά το μπάνιο και τον καθάρισμο το φτερνών μου αντί για βαζελίνη και κοιμόμουν με καλτσούλες για κάνει η θερμότητα την δουλειά της στο πόδι μου. Με την πρώτη ευκαιρία θα αγοράσω τα προιόντα αυτά.
Λίγα λόγια για την DMB Hellas Products: Μπορείτε να την βρέιτε εδώ: https://www.facebook.com/DMBhellasproducts.gr
Με δυναμική παρουσία από το 2003 σε καταστήματα καλλυντικών, φαρμακεία, μικρές και μεγάλες αλυσίδες super market σε όλη την Ελλάδα, προσφέρει εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα ομορφιάς για τη γυναίκα, τον άνδρα αλλά και ολόκληρη την οικογένεια.
Με ιδιαίτερα υψηλή οικολογική και κοινωνική ευαισθησία δημιουργεί ολοκληρωμένες καθημερινές και επαγγελματικές σειρές περιποίησης, για ολόκληρο το σώμα, αναδεικνύοντας τη φυσική ομορφιά που όλοι κρύβουμε μέσα μας. Συνεργάζεται με τις εταιρείες:Ventus Beaute,Gaia Ethereal Beauty,Natural Touch,X-Bite,Alice's Senses.
Από όσο μπορείτε να δείτε από την πρώτη φωτογραφία η εταιρεία με την Ventus θα μου κάνουν συντροφιά όλο το χειμώνα.
12170653_540255862789906_1342108392_n
Δεν μπορώ φυσικά να πώ για όλα όλα την γνώμη μου καθώς θέλω να έχω εμπεριστατωμένη άποψη. Τουλάχιστον θα σας πω για ότι έχω χρησιμοποιήσει από παλιά. Και αυτό εδώ το λαδάκι serum παλιά το χρησιμοποιούσα και όταν τελείωσε η μητέρα μου μου έφερε ένα της wella που και μου βρώμαγε άλλα και μου το έκανε το μαλλί λιγδιασμένο. Και επιτέλους ξαναγύρισε στο τόπο του εγκλήματος. Η μυρωδιά του πολύ καλή. Λίγη ποσότητα αρκεί για να ηρεμήσει το μαλλί μου απο την ταλαιπωρία και να μην νιώθω πια πως έχω μια ζούγκλα αλλά φυσιολογικό μαλλί. Η ποσότητα του είναι μεγάλη. Μην φοβάστε να δοκιμάζετε εταιρείες .Είναι μικροί θησαυροί δίπλα σας. 9/ 10 άνετα το παίρνει. Πολύ καλή δουλειά.
12166364_540255079456651_1277338376_n12170253_540255106123315_1451867612_n
Λοιπόν στην αρχή είχα δοκιμάσει το δεξιό body scrub με sugar cream και pistachio . Αν παρακολουθείτε διάφορα blog και ασχολείστε θα έχετε δει τα καλύτερα για αυτο το scrub .ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ. Είπα να δοκιμάσω και το scrub με tarocco orange flower, argan & pink pepper. Τι να σας πω τόσα καλά που λεώ θα νομίζετε ότι λέω ψέμματα. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόση τέλεια δουλεια κάνουν . Το καλύτερο scrub που μπορεί να έχετε.Και θα κάνει καλό στο σώμα σου και στην τσέπη σου.
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε για κάποιο από τα καλλυντικά που σας ανέφερα την γνώμη σας. Γιατί στο τέλος θα νομίζω πως όλα είναι υπέροχα. Βοηθήστε με να μην τρελαθώ.

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία προ'ι'όντα και κυρίως οικονομικά. Έχω δοκινάσει το scrub με sugar cream και pistachio και μου αρέσει πάρα πολύ. Το άλλο scrub στο οποίο αναφέρεσαι κάνει δυνατή απολέπιση ή ήπια; Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάνει έντονη αλλα χωρίς κάποιο ερεθισμό απολέπιση. ειναι τοσο οικονομικα που και ηπια να έκανε θα ήμουν ευχαριστημενη. φιλια πολλα

      Διαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας

 

Beautyisallaround6 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang