Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Review #2 «Elancyl Cellu Slim Night» Pharm24.gr

Καλησπέρα κορίτσια . Λέμε όχι στην κατάθλιψη με ένα post . Και μάλιστα ένα review ενός προιόντος που εδώ και αρκέτους μήνες με έχει ενθουσιάσει, και ευχαριστώ το pharm24 που μ0υ έδωσε την ευκαιρία να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ για λίγο ακόμα.
To μυστικό σε όλα είναι να κάνεις έρευνα αγοράς ανάλογα σε αυτό που ζητάς.Έτσι έκανα και εγώ και βρήκα αυτό το φαρμακείο το οποίο σου λύνει τα χέρια. Η εξυπηρέτηση του είναι πιο άμεση πεθαίνεις και τα προιόντα μου ήρθαν σε άψογη κατάσταση και σε δύο μέρες μόνο!
Λίγα λόγια για το site:
Γενικά αυτή τη στιγμή που ψάχνομαι για αρκετές αγορές παρατήρησα πως να διαλέξω να κάνω τις αγορές μου από αυτό το ηλεκτρονικό φαρμακείο είναι ότι πιο σωστό μπορούσα να κάνω για την τσέπη μου. Για πολύ καιρό έχω σταμπάρει 3-4 προιόντα από διάφορα review που θα σκάσω άμα δεν τα αποκτήσω.Ένα παράδειγμα είναι το «Bioderma Sensibio H20 Ήπιο διάλυμα καθαρισμού & ντεμακιγιάζ για ευαίσθητες επιδερμίδες 500ml-https://www.pharm24.gr/bioderma-c-277_513/bioderma-sensibio-h20-%CE%89pio-dialyma-katharismoy-ntemakigiaz-gia-eyaisthhtes-epidermides-500ml-p-4215.html Το οποίο το έχει έκπτωση -25% !! Σε παρακαλάει μόνο του να το αγοράσεις!
Έχει απίστευτη γκάμα προιόντων για όλα τα είδη περιποίησης. Να σας πω την αλήθεια μέχρι κάποια στιγμή τα ηλεκτρονικά φαρμακεία τα φοβόμουν. Ήμουν τυχερή που η πρώτη μου απόπειρα με ηλεκτρονικό φαρμακείο ήταν άψογη και με έκανε να αναθεωρήσω. Οι επιλογές είναι πολλές και όταν διαλέξεις αυτό που χρειάζεσαι τότε θα βρεθεί κυριολεκτικά στην πόρτα σου ! Δεν είναι κακό να παινεύουμε τα καλά που υπάρχουν σε μια εποχή που όλα «κατραστρέφονται». Δεν παύει να είμαστε άνθρωποι και να έχουμε ανάγκες.
Στην επόμενη αγορά σας μην παραλείψετε να ρίξετε μια ματιά σε αυτό το site. Δεν ξέρετε ποτέ τι προσφορά μπορείτε να βρείτε γιατί κάθε μέρα προστίθενται προσφορές ειτε 1+1 είτε μείωση της τιμής.
Σχετικά με το «Elancyl cellu Slim Night»
12092381_536838156465010_25727046_n 12084004_536837566465069_752013708_n
Την αδυνατιστική αυτή κρέμα την χρησιμοποιούσα από το καλοκαίρι . Με είχε πιάσει μια τρέλα υγιεινής διατροφής και γυμναστικής και άκουσα από μια φίλη μου για μια αγορά που θα με βοηθήσει. Εννοείται πως δεν γίνεται αδυνάτισμα και σύσφιξη αν καθόμαστε συνέχεια και τρώμε όλη τη μέρα και απλά βάζουμε το προιόν. Η κρέμα πολύ απλά σε συσφίγγει περισσότερο και σου μειώνει τα σημάδια από ραγάδες να μην είναι τόσο έντονα . Μετά από μήνες καθημερινής χρήσης μπορώ να πω πως είμαι πολύ ικανοποιημένη. Είναι το πρώτο προιόν για αυτόν τον λόγο που χρησιμοποιώ και εχώ παρατηρήσει το σώμα μου να είναι πιο σφιχτό και ας μην τρελαίνομαι στην γυμναστική κάθε μέρα. Ένα άλλο καλό της κρέμας είναι ότι δεν λαδώνει και αντίθετα σε ενυδατώνει. Αφιέρωσε στο χρόνο σου 5-10 λεπτά μασάζ με το προιόν και θα δείς το σώμα σου να αναπνέει και να γίνεται πιο υγιές. Ξεκίνα το τώρα με συνδυασμό της σωστής διατροφής και το καλοκαίρι σου εγγυώμαι τίποτα δεν θα είναι το ίδιο.
To facebook της εταιρείας για τυχόν απορίες:https://www.facebook.com/elancyl.gr?ref=ts&fref=ts

Αν φτάσατε μέχρι εδώ ευχαριστώ που με αντέξατε και τα λέμε στο επόμενο post !

1 σχόλια:

Πείτε μου τη γνώμη σας

 

Beautyisallaround6 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang