Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Sempre viva review.


Σήμερα σου μιλάω για τρία προιόντα από την εταιρεία SempreViva. Την εταιρεία μπορείς να την βρείς στο facebook εδώ και στην ιστοσελίδα εδώ . 

Είχα ακούσει από φίλες μου και κυρίως από bloggers πολύ καλά λόγια και ήμουν περίεργη να το δω με την δική μου κρίση.

Έτσι η εταιρεία είχε την ευγενή καλοσύνη να μου στείλει ένα πολύ ωραίο πακέτο δώρου με ένα body lotion και ένα αφρόλουτρο με άρωμα χαμομήλι και μέλι. Τέτοιο συνδιασμό δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ ξανά, Το body lotion δεν άφηνε καθόλου λιπαρότητα και έχω κρατήσει τη μισή ποσότητα καθώς θέλω να την έχω και το καλοκαίρι γιατί τα κοπλιμέντα για την μυρωδιά του πήγαιναν και έρχονταν. Το αφρόλουτρο το τελείωσα ( πρέπει να τα τρωω δεν εξηγείται αλλιώς ) και η μυρωδιά του με χαλάρωνε πάρα πολύ. Προς μεγάλη μου έκπληξη παρατήρησα πως κάτι σπυράκια που εμφανίζονταν ανά 5 μέρες στον ώμο μου σταμάτησαν 3 φορές μετά την χρήση του αφρόλουτρου. Δεν ξέρω αν ευθύνεται αυτό θα δείξει τώρα που σταμάτησα τη χρήση του .
(οι φώτο είναι από το internet)

Περιττό να σου πω πως οι συσκευασίες είναι ιδανικές για μένα και μάλιστα το αριστερό μπουκάλι με την αντλία θα το κρατήσω και μετά το τέλος του προιόντος.Είναι καλή ιδέα και για δώρο καθώς έρχεται σε μία πολύ όμορφη συσκευασία. Φυσικά υπάρχουν και άλλες μυρωδιές.

Το άλλο προιον περιποίησης που μου στείλανε με ενθουσίασε από την αρχή γιατί δεν είχα ξαναδεί κάτι παρόμοιο και ήθελα πολύ να μου αρέσει και να μην με απογοητεύσει. Και έτσι έγινε.
Είναι ένα σαπούνι απολέπισης με φυσική λούφα.Το χρησιμοποιούσα 2 φορές την βδομάδα καθώς δεν έχω πολύ χρόνο. Το χρησιμοποιούσα στην περιοχή του γλουτού και των ποδιών για 5 λέπτα ασταμάτητα και εναλλαξ. Μου ενυδάτωνε πολύ την περιοχή και είχε ωραία αίσθηση. 

Ίσως σε ενδιαφέρει: Tο λουλούδι sempreviva (πάντα ζωντανό), φύεται στο νησί Κύθηρα και οφείλει το όνομα του στο γεγονός ότι δεν μαραίνεται ποτέ,καθώς η όψη του μένει αναλλοίωτη μετά το κόψιμο του.
.Τέλος θα ήθελα να αναφέρω πως η αποστολή των προιόντων έγινε άμμεσα και η εταιρεία είναι πολύ εξυπηρετική και ευγενική.

4 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφο review. Εγώ έχω την σειρά με την ελιά και είμαι πολύ ευχαριστημένη επίσης :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο review.... φαντάζομαι τις φυσικές μυρωδιές!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο review! Δεν έχω δοκιμάσει κτ αλλά έχω πάει στα κυθιρα και τα συγκεκριμένα λουλούδια είναι όνειρο απλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας

 

Beautyisallaround6 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang