Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

~Eleon-cosmetics review~



Καλημέρα κορίτσι και καλό καλοκαίρι.Σήμερα είναι η μέρα να σου μιλήσω για τα προιόντα που μου έστειλε η εταιρεία eleon cosmetics.
Λίγα λόγια για την εταιρεία:
Η σειρά éleon με βιολογικά έλαια Καμελίνας και Ελιάς προστατεύει την επιδερμίδα και συμβάλλει στην ανάκτηση της λάμψης και της νεανικής όψης! Για μένα ένα πολύ μεγάλο συν είναι ότι τα προιόντα της δεν περιέχουν parabens και φυσικά είναι δερματολογικά ελεγμένα!

Η άποψη μου μετά από ενάμιση μήνα δοκιμών όλων των προιόντων. Αρχικά να σου πω πως η συσκευασία της εταιρείας είναι πολύ κομψή και λιτή πράγμα που μου αρέσει πολύ.
Όταν παρέλαβα το δέμα την ίδια μέρα σταμάτησα να χρησιμοποιώ ότι τυχόν κρέμα ενυδατική χρησιμοποιούσα τότε! Ήθελα να έχω εμπεριστατωμένη άποψη για τα θετικά και τα αρνητικά!

Αντιρυτιδική και Συσφιγκτική Kρέμα Νυκτός για Κανονική και Ξηρή Επιδερμίδα

Η κρέμα αυτή βρίσκεται στα 40 ml .
H κρέμα αυτή υπόσχεται:
Θρέφει σε βάθος την επιδερμίδα αφήνοντάς την απαλή και λαμπερή με τα βιολογικά έλαια Καμελίνας και Ελιάς, πλούσια σε ωμέγα 3-6-9 και σε πολυφαινόλες - To κάνει. Απορροφόταν καταρχήν πολύ γρήγορα και μου άφηνε μια πολύ ωραία αίσθηση απαλότητας που εμένα με ενθουσιάζει.

Ενυδατώνει και καταπραΰνει την επιδερμίδα προστατεύοντάς την από ερεθισμούς χάρη στο μέλι ακακίας, πλούσιο σε βιταμίνες B1, B2 & C.  Είδα μεγάλη διαφορά στα σπυράκια μου που μπορεί να μην είναι πολλά αλλά είναι λίγα και έντονα. Φυσικά πιστεύω πως δεν ευθύνεται μόνο του αυτό το προιον αλλά συνδιαστικά με όλα τα υπόλοιπα , τα σπυράκια μου μέσα σε ένα 24ωρο μειώνονταν.

Απαλύνει τις γραμμές και τις ρυτίδες και συσφίγγει την επιδερμίδα με τη βοήθεια πεπτιδίων.  Ρυτίδες για την ώρα ευτυχώς δεν έχω , αλλά επειδή προσέχουμε για να έχουμε πρέπει να χρησιμοποιούμε αντίστοιχα προιόντα. Το μόνο μεμπτό που κάνω είναι πως σουφρώνω πολύ συχνά το μέτωπο μου με αποτέλεσμα οι γραμμές του μετώπου μου να γίνονται λίγο πιο έντονες.Πιστεύω με πολύ χρήση του προιόντος αυτού και του ανάλογου μασαζ στην περιοχή την ώρα του απλώματος θα φέρει διαφορά μέχρι και σε αυτή τη κακή συνήθεια που θα τη μετανιώσω μεγαλώνοντας.(για αυτό μην με θυμώσετε ποτέ,σκεφτείτε τις γραμμές μου)
Βαθμολογία: 8/10

Το συγκεκριμένο προιόν μπορείς να το βρεις εδώ


Cleansing and Hydrating face mask for all the types.

Με τις μάσκες το τελευταίο καιρό η αλήθεια είναι ότι έχω πάθει μια εμμονή. Τη συγκεκριμένη την έκανα δυο ή τρεις φορές (θα σε γελάσω) όταν ένιωθα μερικά μεσημέρια τώρα με τη ζέστη πολύ ξερό το δέρμα μου. Τα μεσημέρια γενικά κάτι παθαίνω είμαι σαν τους λυκάνθρωπους που μεταμορφώνονται ! Με ενυδάτωνε αρκετά και μου έδινε μια λάμψη στο πρόσωπο μου.Μου άρεσε επίσης ότι όταν έβαζα τη μάσκα ένιωθα τη δράση της με τράβαγε ελάχιστα πράγμα που δείχνει ότι γινόταν δουλίτσα.

Βαθμολογία:7/10 
Αντιρυτιδικός και Συσφιγκτικός Ορός για όλους τους τύπους επιδερμίδας 


Είναι στα 30 ml και κατά τη γνώμη μου μου έκανε την ίδια δουλειά που μου έκανε και η πρώτη κρέμα νυκτός που σου παρουσίασα.Το μόνο που δεν καταλαβαίνω είναι τι εννοεί ότι βελτιώνει το περίγραμμα του προσώπου μας . (όποια μπορεί να μου εξηγήσει ας το κάνει θα ήθελα πολύ να μάθω)

Μπορείς να βρεις το προιον εδώ
Βαθμολογία 8/10
Κρέμα ματιών για τους μαύρους κύκλους.

Πάμε τώρα στο αγαπημένο μου μακράν. Αυτό που όταν τελειώσει θα θελήσω να το ξανααποκτήσω. Γενικά αυτους τους μήνες τα μάτια μου σου έχω ξαναπεί λόγω αυπνίας έχουν αποκτήσει έντονους μαύρους κύκλους και μία ελαφρά τάση για σακούλες. Με αυτή τη κρεμα έχω γίνει εθισμένη καθώς με έσωσε. Ακόμα και να μην έχω κοιμηθεί καλά ξυπνάω όμορφα. Οι κύκλοι μου έχουν φτάσει στο αρχικό στάδιο που είχα πολύ απαλούς. Την βάζω μέρα βράδυ μέτα απο το πλύσιμο του πρωσόπου μου και μέσα μου κλαίω που σε λίγο καιρό τελειώνει.
Βαθμολογία 10/10

εδώ τελείωσε το σημερινό ποστ. Αρχικά να ευχαριστήσω την εταιρεία eleon που συνεργαστήκαμε πολύ όμορφα! Την εταιρεία για πληροφορίες περισσότερες μπορεις να την βρεις:

Τέλος να ευχαριστήσω όλες εσάς που γίναμε πάνω απο 2000 στο instagram και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό.
Εμένα μπορείς να με βρεις εδώ

3 σχόλια:

  1. Το τελευταίο καιρό έχω δει πολλές διαφημίσεις με την συγκεκριμένη εταιρεία αλλά δεν έχω δοκιμάσει κάτι... Συνήθως ξεκινώ με μια κρέμα για τα μάτια ή το πρόσωπο και αν μ' αρέσει περνάω και σε άλλα προϊόντα :) Πολύ καλά έκανες και σταμάτησες ότι άλλο χρησιμοποιούσες γιατί έτσι η άποψη σου ήταν 100% σίγουρη! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Great review, thanks!
    Enjoy the rest of your weekend!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας

 

Beautyisallaround6 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang