Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Mybeautybox.gr Review +GIVEAWAY


Καλησπέρα κορίτσι.

Σήμερα σου έχω το καλύτερο post .Γιορτάζουμε μαζί με το mybeautybox 1 χρόνο και σου κάνει όχι ένα αλλά συνολικά 15 δώρα.Παρακάτω θα σου πω λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.Θα ξεκινήσω όμως να σου πω τι διάλεξα να μπει στο κουτί μου τα οποία θα κερδίσεις και εσύ σε κανονικό μέγεθος όλα.

Είμαι ένα κορίτσι που δεν βάφομαι τόσο ,αλλά όταν το κάνω θέλω το δέρμα μου να είναι υγιές και να δεχτεί το όποιο make up χωρίς κάποια αντίδραση του οργανισμού. Για αυτό έχω εμμονή με τις κρέμες προσώπου και πιο πολύ τις 24ωρες. Διάλεξα λοιπόν μια 24ωρη κρέμα με αβοκάντο . Το αβοκάντο μου κλείνει εδώ και πολύ καιρό το μάτι για να το δοκιμάσω με κάποιο τρόπο. Δεν το έχω φάει ποτέ, αλλά θα το φορέσω, γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα και ότι κάνει πολύ καλό στην ενυδάτωση και τη λάμψη του προσώπου.Ρίξε της μια ματιά εδώ.


Για ακριβώς τον από πάνω λόγο διάλεξα και κάτι διαφορετικό που ήθελα και εγώ να το δοκιμάσω αλλά και η τυχερή του διαγωνισμού μου.Διάλεξα αυτά τα σφουγγαράκια προσώπου που κάνουν για απολέπιση. Είναι φυσικό προιόν και δεν έχω να πω κάτι άλλο.Είναι στο μεγάλο μέγεθος και διαθέτει 4 σφουγγαράκια.Το χρειάζομαι και το χρειάζεσαι. Ρίξε τους μια ματιά εδώ.


Είμαι επίσης από τις κοπέλες που καθαρίζει το πρόσωπο της 3 φορές τη μέρα όταν αυτό είναι δυνατό γιατί αν νιώθω καθαρή στο πρόσωπο τότε νιώθω πεντακάθαρη.Το πιστεύω αυτό γιατί νιώθω πως το πρόσωπο μου ακόμα και αν δεν το ακουμπάω είναι το μόνο που έρχεται σε επαφή με πολλά μικρόβια.Και μου το αποδεικνύει το γεγονός ότι πάντα κάτι βγάζει το βαμβάκι μου ακόμα και αν δεν έχω βγει από το σπίτι.Διάλεξα είναι ντεμακιγιάζ με αμυγδαλέλαιο ,λάδι βερύκοκου και ηλίανθου. Είναι για την περιοχή των ματιών και των χειλιών. Ρίξε του μια ματια εδώ.


Τέλος για την περιποίηση μου διάλεξα ,μια μάσκα από μια εταιρεία την οποία την έχω ξαναδοκιμάσει. Αυτό να σου πει πολλά. Για το ατίθασο μαλλί μου σου έχω μιλήσει πολλές φορές. Επέλεξα μια μάσκα μαλλιών από την ελληνική εταιρεία Gaia.Περιέχει γιαούρτι και λάδι. 10 λεπτά αρκούν και το μαλλί γίνεται μεταξένιο.Ρίξε της μια ματιά εδώ.


Τέλος είπα να διαλέξω ένα προιον μακιγιάζ που είναι αναγκαίο για ΌΛΕΣ .Διάλεξα ένα ρουζ λοιπόν από την W7 που είναι αγαπημένη εταιρεία. Πιστεύω διάλεξα μια απόχρωση που ταιριάζει σε όλες μας.Ρίξε του μια ματια εδώ.

Να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω την εταιρεία για την άψογη εξυπηρέτηση. Εμείς τα κορίτσια έχουμε γίνει ειδικοί στο θέμα αναζήτηση προιόντων σε πολύ καλές τιμές. Οπότε αυτή η εταιρεία είναι κάτι που δεν πρέπει να σου ξεφύγει. Γνώρισε αξιόλογα προιόντα ή ανανέωσε τα παλιά σου.

Ας πω λοιπόν για τον δοιαγωνισμό.
Αν θέλεις να κερδίσεις όλα αυτά που σου έδειξα τότε έχεις 3 επιλογές να πάρεις μέρος.

Από εδώ:
1)σχολίασε με πιο προιόν ενθουσιάστηκες πιο πολύ και θα γινόσουν χαρούμενη να κερδίσεις
2)Ακολούθησε με στο εδώ.

Αν θέλεις να πάρεις μέρος από το instagram
1)like στη σελίδα εδώ
2)like στη σελίδα μου εδώ/
3)Ταg στη φώτο του διαγωνισμού κάνοντας tag 2 φίλους σου.

Αν θέλεις να πάρεις μέρος από το facebook
1)like στη σελίδα της εταιρείας εδώ
2)like στη σελίδα μου εδώ
3)ΔΗΜΟΣΙΟ share τη σημοσίευση του post μου

Μπορείς φυσικά να πάρεις μέρος και με τους τρεις τρόπους .Μόνο μία φορά όμως στο καθένα .Πολλαπλά σχόλια θα ακυρώνονται οι συμμετοχές.
Μην ξεχάσεις φεύγοντας να ρίξεις μια ματιά και στις άλλες Bloggers -Youtubers που επίσης σου κάνουν δώρο τις δικές τους επιλογές.
1.Another makeup world
2.Maggie depp
3.Venia Kiritsi ( instagram ) - modeonweb
4.The boudoir secrets
5.Nodrobe
6.Flashing diaries
7.Tonia make up diaries
8.The dame 0 clock
9.Nothing like fashion
10.Angel's Beauty
11.Beauty is all around 
12.FashiON you
13.Natasha V 

30 σχόλια:

  1. Πολύ ομορφο το κουτακι σου.Τα προιοντα είναι ένα κι ένα.Eυχαριστουμε για των διαγωνισμο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ηθελα να δοκμασω την μασκα μαλλιων, αλλα και ολα τα προιοντα που μας εδειξες φαινονται εξαιρετικα. Ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενθουσιάστηκα πολύ με την 24ωρη κρέμα με αβοκάντο και θα ήθελα πολύ να την δοκιμάσω. !! Ευχαριστούμε πολύ για τα δώρα είναι όλα τέλεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ντεμακιγιάζ φαίνεται υπέροχο!! Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μασκα μαλλιων Gaia με γιαουρτι και λαδι με ενθουσιασε πολυ,θα χαρω παρα πολυ αν κερδισω εγω το κουτακι.Σας ευχαριστουμε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποσό ωραία προϊόντα! Θα μου άρεσε πάρα πολύ να κερδίσω την μάσκα μαλλιών γιατί τα μαλλιά έχουν κατεστραμμένες άκρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με ενθουσίασε πολύ η μάσκα μαλλιών!
    Google Plus: Αλκμήνη Πι.
    mail: alkminipi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η κρέμα με αβοκάντο μου κίνησε περισσότερο το ενδιαφέρον, καθώς θεωρώ την περιποίηση πολύ σημαντική (περισσότερο από το μακιγιάζ σίγουρα!)
    google plus: Fotini Xanthopoulou
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    gfc: Fotini Xanthopoulou
    Instagram: f_xanth
    f.xanth@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η κρέμα με το αβοκάντο μου έκανε ένα κλικ παραπάνω αλλά γενικά μου αρέσουν οι επιλογές σου :)
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα ηθελα πολυ να δοκιμασω την κρεμα προσωπου κ το ρουζ 👌🏼👌🏼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με την Vivo verde κρέμα προσώπου 24h με αβοκάντο,ευχαριστουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Gaia Hair Mask Argan δεν το έχω δοκιμάσει και θα με ενδιέφεραι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξετρελαθηκα με την μασκα Gaia,θα ηθελα πολυ να την δοκιμασω.Σας ευχαριστουμε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. H 24ωρη κρεμα με αβοκαντο ειναι το αγαοημενο μου προϊον 😊Καταπληκτικοοοοοο το δωρο που μας προσφερετε 👌👍😊😍Μακαρι να σταθω τυχερη,θα τρελαθω απο χαρααααα ✌😇 Ευχαριστουμε πολυ 👏❤❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ενθουσιαστηκα με τη μασκα μαλλιων της gaia!!ig account nessava2121

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φανταστικος διαγωνισμος ευχαριστουμε παρα πολυ! Αυτο που θα ηθελα να δοκιμασω ειναι η 24ωρη κρεμα με το αβοκαντο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. To rouz thelw polu na dokimaswww 😍😍😍👌🏼👌🏼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για το υπέροχο δώρο!!! Μακάρι να σταθώ τυχερή και να κερδίσω!!! Πιο πολύ με ενθουσίασαν τα σφουγγαράκια απολέπισης!!! Καλές δουλειές σας εύχομαι και πολλές επιτυχίες!!! :) <3 :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Με την κρέμα προσώπου!!!Λατρεύω τα προϊόντα με φυσικά συστατικά και μια 24ωρη κρέμα μου ακούγεται πολύ δελεαστική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θαυμάσιο δώρο!! Ευχαριστούμε πολύ!! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου - Instagram: apollwnia - GFC & Google+ & YouTube: APOLLWNIAgr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θαυμάσιο δώρο!! Ευχαριστούμε πολύ!! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου - Instagram: apollwnia - GFC & Google+ & YouTube: APOLLWNIAgr Θέλω να δοκιμάσω την 24ωρη κρέμα με το αβοκάντο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το νυεμακιγιαζ το λάτρεψα ♡ ΚΆΘΕ γυναίκα που σέβεται και αγαπάει την επιδερμίδα της πρέπει να προσέχει να την φροντίζει και να την διατηρεί καθαρή μιας και είναι ευάλωτη σε μικρόβια και εκτίθεται σε διάφορα προϊόντα ΛΌΓΩ του μακιγιάζ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Nice post Invite you to me it will be nice if you visit me
    https://twojepieknoweb.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας

 

Beautyisallaround6 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang