Δευτέρα 2 Μαΐου 2016

Αντέγραψε το στυλ της Taylor Swift - Copy the style of Taylor Swift




Mπλουζάκι ΒSK ριγέ 17.99 (Bershka)
Βρες το εδώ




Φούστα BSK "Jersey" 7.99 (Bershka)
Βρες το εδώ
Τσάντα με 3 χώρους 25.99 (Bershka)
Βρες το εδώ

Γυαλιά ηλίου ταρταρούγα. 9.99 (Bershka)
Βρες το εδώ


Short shorts(ΗΜ)

24,99 €
Βρες το εδώ


Sleeveless chiffon blouse(HM)

9,99 €
Βρες το εδώ

Handbag(ΗΜ)

39,99 €
Βρες το εδώ

Denim shorts Trashed(ΗΜ)

19,99 €
Βρες το εδώ

Felted hat(ΗΜ)

19.99 €
Βρες το εδώ

ΜΙΚΡΗ ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ ΤΣΑΝΤΑ SHOPPER
39,95 EUR(ZARA)
Βρες το εδώ

12.99 €
Βρες το εδώ

ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ SKINNY ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΜΕΣΗ

25.95 (ZARA)
Βρες το εδώ

12 σχόλια:

  1. Lovely post, I love Taylor! Her style is honestly amazing! Just followed you:) Xx

    -Maya mayasienna13.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Oh many beautiful items, love them all!! Thanks for your comment in my blog, I'll be happy if we start to follow each other! :)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Love her style! These are beautiful outfits!
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Great! What you think about follow each other? If you want - follow me and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you back!:)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Great ideas!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά! Αυτή η κοπέλα έχει ιδιαίτερο στυλ.... Νομίζω "παντρεύει" κλασικό και μοντέρνο μαζί.... Πολύ ενδιαφέρον!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Amazing selection!! Loved it :)

    www.myglossyaffair.com
    www.myfashionfootprints.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I love him! I come your comments on my blog ! Thank you for following me , I'm giving back .
    Kiss!

    https://brilhamiga.blogspot.com.br/2016/06/tag-daydream-mais-sobre-o-blog.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μου τη γνώμη σας

 

Beautyisallaround6 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang