Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

Megaproteinstore.gr review

Μοχθείς τον περισσότερο μέρος του χρόνου για να κρατηθείς σε φόρμα και να κρατηθείς στη φυσική κατάσταση που τόσο έχεις μοχθήσει για να καταφέρεις. Παρόλα αυτά τα πράγματα δεν πάνε κάπως έτσι  και εσύ ποτέ μα ποτέ δεν είσαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. Μετά από πολλά χρόνια γυμναστικής κατάλαβα πως μόνο η σωστή διατροφή δεν φτάνει.

Αν είσαι σαν και εμένα τότε σου σου προτείνω να επισκεφτείς το ηλεκτρονικό κατάστημα megaproteinstore.gr και είμαι σίγουρη πως θα βρεις αυτό που χρειάζεσαι τόσο στα συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες όσο και σε πρωτείνες γράμμωσης κ.α Κάθε οργανισμός χρειάζεται κάτι διαφορετικό.Βρες αυτό που σου αναλογεί για τις δικές σου ανάγκες.

Εγώ σήμερα θα σου μιλήσω για το τι διάλεξα σε σχέση με τις δικές μου ανάγκες και τι αλλαγές είδα !
Καταρχήν να πω λίγα λόγια για την εταιρεία που στην συνεργασία μας ήταν άψογη. Η ευγένεια και η επικοινωνία σε προσωπικό επίπεδο με έκανα από την αρχή σίγουρη και πολύ χαρούμενη. Γιατί μην ξεχνάμε πίσω από κάθε site υπάρχουν άνθρωποι που αγαπούν αυτό που κάνουν. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι εκείνοι θυμούνται ότι η δουλειά τους απευθύνεται σε ανθρώπους ! Μεγάλο συν στην εμπιστοσύνη μου ήταν ότι το e-shop είναι επέκταση  του φυσικού καταστήματος Φαρμακείο Καραπαπά που προσμετρά πάνω από 20 χρόνια ύπαρξης. Η επαγγελματική εμπειρία με έκανε να εμπιστευτώ το κατάστημα . Αφιέρωσε λίγο χρόνο και δες λίγα λόγια για την εταιρεία εδώ.

Σήμερα θα σου δείξω λοιπόν τα προιόντα που χρησιμοποιώ εδώ και αρκετό καιρό και θα σ πω την ειλικρινή μου άποψη. Να πω ότι δεν έχω χρησιμοποιήσει κάτι ανάλογο στο παρελθόν και θα σου πω την πολύ προσωπική μου άποψη αλλά και τις σκέψεις μου.

Ας ξεκινήσω με το πρώτο προιον που ήταν και το βασικότερο για μένα και είχα μεγάλη περιέργεια να το δοκιμάσω . Δεν σου κρύβω ότι είχα και άγχος. Μια πρωτεινη γράμμωσης είναι για μια αρχάρια κάπως φοβιστικό και παρεξηγημένο. Αμέσως πάει το μυαλό σου σε απαγορευμένες ουσίες .ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ .Η πρωτείνη αυτή σου δίνει την ποσότητα πρωτείνης που χρειάζεσαι μετά την γυμναστική σου εύκολα και γρήγορα , ώστε όλος αυτός ο κόπος και ο ιδρώτας που βγάζεις να έχει τα σωστά αποτελέσματα στο σώμα σου.Δεν είναι τυχαίο που είναι η πρώτη επιλογή από επαγγελματίες αθλητές.

Η χρήση του : Mετά από κάθε προπόνηση το μόνο που είχα να κάνω είναι να διαλύσω μια μεζούρα σκόνης σε γάλα ή νερο και να το πιω. Μετά από κάθε κατανάλωση ένιωθα το ίδιο πράγμα δυνατή και γεμάτη ενέργεια. Ποια εγώ που μετά από κάθε προπόνηση είμαι ένα με το πάτωμα. Η αίσθηση της τρελής πείνας μειώνεται και εγώ νιώθω το στομάχι μου γεμάτο ! Οι ασκήσεις μου με τον καιρό γίνονται πιο δυνατές για τα δεδομένα μου και μεγαλώνουν οι αντοχές μου. Είναι ιδανικό και για άνδρες και για γυναίκες Το προιον δεν έχει χημικά και το συνηστώ σε όποιον θέλει και λέει ότι θέλει οι κόποι του να ανταμοίβονται. Βρες το προιον Micro Whey Active 1kg - Self / Πρωτεΐνη Γράμμωσης ΕΔΩ


Πάμε τώρα στο επόμενο προιον που είναι οι λιποδιαλύτες.Το προϊόν είναι της αγγλικής Natures Aid, μιας απο τις γνωστότερες εταιρίες κατασκευής συμπληρωμάτων διατροφής. Εδώ και δύο χρόνια τα προϊόντα της (πολλά βραβευμένα) διανέμονται και στη χώρα μας και μπορείτε να μαθετε περισσότερα στο επίσημο site: www.naturesaid.gr Εγώ σαν παιδάκι που ρωτάει για τα πάντα είχα απορία τί είναι τέλος πάντων οι λιποδιαλύτες. Έλα όμως που το λέει και το όνομα τους. Διάλυση του λίπους. Πριν περίπου κάτι μήνες είχα κάνει στο γυμναστήριο μου την αναγκαία λιπομέτρηση για να βγάλω και το ανάλογο πρόγραμμα για τις ανάγκες μου. Τα ποσοστά λίπους μου ήταν πολλά περισσότερα από ότι έπρεπε για τα κιλά μου και για την ηλικία μου.Αυτό το προιόν θα με βοηθήσει λοιπόν το ποσοστό λίπους μου να μειωθεί και να φτάσει εκεί που πρέπει.Περιέχει Βιταμίνη 6 που βοηθά στο σώμα στη σωστή αφομοίωση των πρωτεινων και του λίπους και επιταγχύνει τον μεταβολισμό σου. Θέλει σταθερή χρήση για να δεις τα αποτελέσματα .Η Λεκιθίνη που περιέχει είναι μια ομάδα λιπαρών ουσιών και είναι σημαντικό για τη μεταφορά του λίπους που οδηγέι στη διάσπαση τους που είναι και το επιθυμητό μας αποτέλεσμα.Βρες πληροφορίες για το προιον Trim-It 120 Softgels - Natures Aid / Λιποδιαλύτης ΕΔΩ

Τέλος θα σου μιλήσω για ένα προιον που λάτρεψα κυριολεκτικά . Ξέρω ότι η aloe vera κάνει πολύ καλό στο δέρμα. Η αλήθεια είναι ότι στο παρελθον έχω χρησιμοποιήσει προιοντα με αλόη αλλά τόσο ενθουσιασμένη δεν ήμουν ποτέ. Η λάμψη και ενυδάτωση που νιώθω μετά το μπάνιο μου όταν την απλώνω δεν περιγράφεται. Κάνει μεγάλο καλό στα ξηρα δέρματα και στα σημεία που ίσως έχουν κάποιο έγκαυμα. Στα πρώτα μπάνια μου που το πόδι μου και η περιοχή της κοιλιάς είχαν κατακοκκινίσει ειλικρινά με έσωσε μέσα σε 3 ώρες. Σαν να απορρόφησε όλον τον ήλιο που είχα μαζεψει και εξαφάνισε την αίσθηση καψίματος που ένιωθα. Γυμνάζεσαι δεν γυμνάζεσαι αυτό το προιον πρέπει να το δοκιμάσεις . Βρες το Aloe Vera Balsam Creme 250 ml - Isentaler / Κρέμα Αλόη Βέρα ΕΔΩ

Aν δεν είσαι άνθρωπος του internet (αλλά με κάποιο μαγικό τρόπο διαβάζεις αυτό το post ) ,τότε μπορείς να επισκεφτείς το φαρμακείο και να μιλησεις από κοντά με τους υπεύθυνους. Ιφιγενείας 71
17672 – Καλλιθέα Θα ακούσουν τις ανάγκες σου και θα σου βρουν αυτό που χρειάζεσαι.. Και θα έχεις και -10% έκπτωση που κερδίζουν όσοι παραλαμβάνουν την παραγγελία τους από το κατάστημα-φαρμακείο.Όμως και οι online παραγγελιες συμφέρουν καθώς έχεις δωρεαν μεταφορικά με αγορές άνω των 15 ευρώ.

Στις μέρες μας τα καλά πράγματα πρέπει να ακούγονται. Ευχαριστώ πολύ την εταιρεία για την εμπιστοσύνη της και εύχομαι να συνεχίζει να πηγαίνει όσο καλά της αξίζει.


Bρες την εταιρεία και τις συνεργαζόμενες εταιρείες εδώ:
Επιχείρηση: MegaProteinStore - Φαρμακείο Καραπαπά
Διεύθυνση: Ιφιγενείας 71- Καλλιθέα 17672
τηλέφωνο: 210 9598706
Άλλα χρήσιμα links που ανέφερα:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μου τη γνώμη σας

 

Beautyisallaround6 Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang